Nöjda kunder

Våra kunder är nöjda. Närmare bestämt 99,8 procent är nöjda eller mycket nöjda med utbildningen de fått hos HLR Konsulten.
I samband med utbildning i HLR med hjärtstartare, första hjälpen eller brandutbildning gör HLR Konsulten alltid en utvärdering. Vi vill veta att våra kunder har fått vad de förväntade sig, och helst lite till.

Glädjande nog svarar alltså i princip alla våra kunder att de är nöjda eller mycket nöjda. 

2015 fick vi nedanstående genomsnittliga resultat utifrån de utvärderingar vi gjorde och genomförda kurser i år visar till och med lite bättre resultat. Det är roligt, för vi strävar hela tiden efter att bli bättre. Deltagarna fick direkt efter kursen svara  med alternativ på en
skala 1 – 5 där 1 motsvarar "dålig/dåligt" och 5 "mycket bra". 

  • Vad tycker du om kursen i helhet?
4,87
  • Vad tycker du om instruktören?
4,90

Nöjdkund 2015

Några röster från utvärderingarna:

"Mycket kunnig och gav ett trovärdigt och pålitligt intryck."

"Bra blandning av teori och praktik."

"Innehöll alla bitarna. Mycket positivt att få prova hjärtstartare."

”Kunnig instruktör, kort, koncist & precis vad man behöver veta. Bästa kursen i HLR jag gått.”

"Mycket bra pedagog med erfarenhet av det som utbildningen syftade till."

"Lugn, sansad, erfaren, intresserad av att lära ut! Mycket bra!!"

"Bra innehåll, lärorikt, mycket fakta."

"I övningsläge känns det lättare än vad jag trodde det skulle göra!
Tror att jag skulle kunna utföra det i skarpt läge."

"Väldigt givande, lärde sig massor."

"Bra kurs, alla borde gå den! Bra att man fick testa på alla moment."

"Lagom lång."

"Lugn, metodisk, öppen, uppmuntrande."

Jag önskar kontakt

Vill du veta mer om en särskild produkt eller vilken lösning vi kan skapa just för dig eller ditt företag? Ange dina kontaktuppgifter nedan så ringer vi upp eller mejlar dig.

HLR-kurs_ HLR Konsulten
“Som värd för ca 250 000 besökare årligen så är det av stor vikt att myndighetens personal har en bra utbildning och förberedelse för att kunna hantera olycksfall både internt och externt. HLR-konsulten motsvarar alla våra förväntningar när det gäller utbildningsnivå, produktval och samarbetspartner.” Statens historiska museer,
Stefan Anderberg, Säkerhetschef
“Fasadglas anlitade HLR Konsulten för att utbilda tolv medarbetare i HLR med hjärtstartare. Alla  var mer än nöjda med utbildningen. Instruktören var engagerad och tydlig, utbildningen bestod av en bra blandning av teori och praktik och lokalerna var ändamålsenliga. Känslan när vi lämnade utbildningen var att vi alla skulle kunna genomföra HLR, med eller utan hjärtstartare, om situationen krävde det.” Fasadglas,
Hans Svärd, Kvalitetschef
Fasadglas