I samband med utbildning i HLR med hjärtstartare, första hjälpen eller brandutbildning gör HLR Konsulten alltid en utvärdering. Vi vill veta att våra kunder har fått vad de förväntade sig, och helst lite till.
Glädjande nog svarar i princip alla våra kunder att de är nöjda eller mycket nöjda.
När vi sammanfattar 2017 utifrån de utvärderingar vi gjort så har vi ett fantastiskt resultat, som om möjligt är lite bättre än tidigare år. Det är roligt, för vi strävar hela tiden efter att bli bättre. Deltagarna fick direkt efter kursen svara med alternativ på en skala 1 – 5 där 1 motsvarar "dålig/dåligt" och 5 "mycket bra".
- Vad tycker du om kursen i helhet?
| 4,90 |
- Vad tycker du om instruktören?
| 4,94 |
Några röster från utvärderingarna:
"Fantastisk förmiddag med en mycket inspirerande och tydlig instruktör."
"Mycket kunnig och gav ett trovärdigt och pålitligt intryck."
"Höll intresset igång under hela upplägget."
”Kunnig instruktör, kort, koncist & precis vad man behöver veta.
Bästa kursen i HLR jag gått.”
"Första gången jag är med på en sådan utbildning där jag känner att jag kan kanske hjälpa någon på riktigt."
"Innehöll alla bitarna. Mycket positivt att få prova hjärtstartare."
"Bra blandning av teori och praktik."
"Mycket bra pedagog med erfarenhet av det som utbildningen syftade till."
"Lugn, sansad, erfaren, intresserad av att lära ut! Mycket bra!!"
"Bra innehåll, lärorikt, mycket fakta."
"I övningsläge känns det lättare än vad jag trodde det skulle göra!
Tror att jag skulle kunna utföra det i skarpt läge."
"Väldigt givande, lärde sig massor."
"Bra kurs, alla borde gå den! Bra att man fick testa på alla moment."
"Lagom lång."
"Lugn, metodisk, öppen, uppmuntrande."